Maanantaina menin silmät kiinni ja sormet ristissä vaa'alle ja näyttikin paljon vähemmän kuin luulin. Piti katsoa ensin varovasti vain toisella silmällä ja sitten hämästyneenä molemmilla. :D Mulla on ollut kauhean turvonnut ja läski olo, mutta kai se on ollut vain kuvitelmaa. Torstaihin mennessä oli vielä poistunut vähän nesteitä ja vaaka antoi lukemat 67,50kg. Tästähän oikein hyvä jatkaa! Tsemppi nousi heti ainakin kattoon asti ja ehkä yläkerran naapurin puolellekin! :D Jaksaa sekin kilkuttaa pianoaan ahkerammin... Hope not.

En mä mihinkään lenkille ole tarennut, ulkoillut kyllä sillain pienesti. Kevyillä kävelyillä olen käynyt joka päivä, mutta ei sellaista haaluilua voi lenkkeilyksi sanoa. Ei tämä näytäkään niin toivottomalle kuin tuon GFG:n jälkeen tuntui. Pitäisi vain luottaa siihen omaan hyväksi havaittuun tapaan, eikä tarttua kaikkiin uusiin juttuihin. Tuo GFG vaikutti niin hyvälle, sopi omaan järkeen, mutta ei se sitten kuitenkaan ollut mulle se paras.

 

Mun laihiskin täyttää kohta vuoden, 3.3.10 olen ensimmäisen kerran merkannut painon tuohon vihkoon. Silloin se oli 89,70kg. Ehtisiköhän tulla 23kg pudotusta täyteen? :) Nooh, katsotaan sitä sitten.

Silloin vuosi sitten tajusin sen mulle isoimman jutun ja kummasti alkoi paino karista. Elää hetkessä on mantra jota toistetaan koko ajan, mutta tässä se on vaan ollut pakko omaksua. Nyt eletään tätä päivää ja TÄNÄÄN syödään terveellisesti, eikä mitään "maanantaina alkaa kuntokuuri, nyt saa syödä!"

 

Mutta enpä saarnaa sen enempää, vaan jatkan kahvista nautiskelua! Tsemppiä kaikille lukijoille! (Joita ei montaa ole, mutta tuleepahan enemmän tsemppiä per nassu silloin. :) Eikös vain?)