Mietteitä omasta kehonkuvasta ja ihannevartalosta.

Etsin muutamia kuvia vertailuksi. Mä tosin taidan olla liian kurvikas nykyiseen ihannevartaloon, aika nihkeästi oli kuvia missä olisi mun kanssa samankaltaisia vartaloita.

Tämä nainen on tosi sopusuhtainen. Mulla on suhteessa isompi lantio, mitä inhoan todella paljon. Jos katsoo mun hartialinjaa, niin se on samankokoinen lantion kanssa, mutta rinnanympärys on reilusti pienempi. Ärsyttää kun mun päällä kaikki hienoimmat hameet näyttää kamalalle ja joudun käyttämään sellaisia mummohameita. 

 

Tässä kuvassa inspiroi eniten tuo vatsan seutu. Vaikka tuo tyttö istuu melkein polvet suussa, niin maha näyttää silti litteälle. Mulla on mahan kohdalla hirveät makkarat vaikka istun ihan normaalisti.

 

Tämä tyttö on luustoltaan paljon sirompi, tuollaista keijukaista musta ei tulisi millään. Tässä on kuitenkin lantion kaarta ja selkeä vyötärö, ne pidän ihan mielelläni. Voisi tuo persus olla silti vähän pienempi itselläni..

 

 

Kumpa voisin käyttää tällaisia mekkoja!

 

Kat Von D on niin kaunis! Onneksi sillä on ruma puheääni, ettei tarvitse kateelliseksi alkaa. :)

 

 

EnergyNetin sivuilla on ihan hyvä kehonkuvalaskuri. Sen mukaan mulla on realistinen käsitys omasta kehostani nyt siitä millainen haluaisin olla. Siis tavoitepaino täsmää mielikuvaan.

 

Kirjoittelen joskus enemmän ruokavaliosta ja liikunnasta.