Piti ottaa tänään uudelleen mitat, kun aloin epäillä ottaneeni ne jotenkin väärin. Samat lukemat sain silti. Lantio 100cm, vyötärö 74cm ja rinnus 91cm. Päärynän muotoa ei voi muuttaa, mutta on tuo mun mielestä nyt tasaisempi kuin ennen. Lantiolta on lähtenyt enemmän kuin rinnuksista, eli musta on tullut sopusuhtaisempi. :)  Kivaa! Mulla on siis AINA risonut tuo mun suuri peffaosasto. Sieltä mä myös lihon, muistelisin joskus noiden mittojen olleen lantio 116, vyötärö 82 ja rinnus 94. Tissit ei näytä muuttuvan. Jännää. Onkin ne sen verran pienet, ettei sieltä ole paljon mitä lähteä..  

Toinen syy tuohon ettei noin mitättömät plussat haittaa on tämän viikon ruokailut. Jos mä näistä selvisin mitättömällä sadan gramman viikkonousulla, niin olen enemmänkin tyytyväinen. Perjantaina oli se kakkupäivä ja vedin sitten vaatimattomat kolme palaa.. Sitä saa miettiä että miksi. Kakun loppu on edelleen jääkaapissa, mutta enpäs koskenutkaan siihen eilen! Tänään mies kotiutuu reissusta, saa luvan syödä tuon lopun, ettei se enää kummittele mulle. Olin myös joskus lupautunut ravintolaopiskelijoiden koekaniiniksi ja tällä viikolla oli aika lunastaa se lupaus. Laihismietteet piiloon maton alle kun luvassa on ilmainen lounas salaatteineen ja jälkiruokineen! :) Olihan hyvää. 

Eli plussaa tuli, mutta mieli on oikein hyvä. Huomenna taas uutta viikkoa kehiin. :)