Tartuin pitkästä aikaa mittanauhaan ja yllätyksekseni mulla onkin nyt metrin peräsin! Lantionympärys siis 100cm ja vyötärö oli 74cm. Muita kohtia en ole mittaillut aiemminkaan. Viimeksi kun mittasin lantiota, taisi olla 103 tai 104, en ole varma enää ja en nyt jaksa etsiä vihkoa johon noita merkkailin joskus. Yksi mun tavoitteistahan oli alle metrin lantio ja siihen ei olekaan enää matkaa juuri ollenkaan! :) Täytynee ottaa uusi tavoite sitten, vaikka vy alle 70cm? Se ei ole mahdotonta. Ensin painosta se muutama kilo vielä pois ja sitten kovasti liikuntaa, niin luulisi vyötäröltä ne muutamat hassut sentit katoavan. :)


 

Tällä hetkellä mä näen itseni hoikempana kuin olenkaan, ostin sitten jo kolmannet vähän naftit housut kuukauden sisään. Noi kolmet housut on tosin maksaneet yhteensä 8e, joten mitä väliä..  Ja kyllä ne pian mahtuu! Kaikki niistä menee kuitenkin kiinni, ovat vaan vähän ahtaahkot. Siitä on varmaan kymmenen vuotta kun olen viimeksi löytänyt sopivia housuja kirppareilta, niin on vähän lähtenyt hanskasta.  Yleensäkin muutama vuosi ollut aika heikkoa kirpparisaldoa, ihmeen vähän noita isompia kokoja on myynnissä. 

 

Sen taas olen huomannut, että olen alkanut pitää enemmän musta otetuista valokuvista. Aiemmin välttelin kameraa tosissani, kun kaksoisleuka oli ainoa mitä niissä näkyi. Nykyisin suurin osa kuvista on ihan ok. Suorastaan hämmästyn väliin miten hyvälle näytän niissä! :D Eli tästähän on mitä mainiointa jatkaa. :)