Mistähän tämä äkillinen painonlasku johtuu? Liekö nyt sitten nesteet niin vähänä että paino näyttää vähemmälle vai mitä ihmettä. Epäilin jo kerran että vaa'an patterit alkaa loppua. On nyt ollu vähän kiireitä, kahvia mennyt enemmän kuin normaalisti ja vettä vähemmän.

Olen kyllä paha esimerkki jojolaihduttamisesta, paino sahaa edestakaisin, väliin syön liian vähän ja väliin liikaa. Mulla vaan ei todellakaan pinna kesta mitään "Jos nyt vähän liikun enemmän ja katson mitä tapahtuu"-laihduttamista. Haluan tuloksia ja heti. Mieluummin kitkutan vähän aikaa, laihdun nopeasti ja mulla jää sitten energiaa opetella ylläpitämään se saavutettu paino. Aiemmin olen laihduttanut vajaa puoli kiloa viikossa ja sitten kun paino alkoi olla lähellä sopivaa, olin jo ihan kypsä koko juttuun ja lihoin nopeasti takaisin. Nyt on mennyt ihan hyvällä menestyksellä tällä erilaisella taktiikalla. Lähtöpainosta olen saanut pois jo yli 20kg ja pysytellyt muutaman kuukauden tässä. Nyt siis pyrin saamaan viimeisetkin turhat kilot pois ja sitten taas pysyttelemään siinä.

Tänään kävelin 7km.