Parhaiten paino tippuisi, kun jättäisi leivänsyönnin pois tai hyvin hyvin vähälle. Sen olen huomannut omalla kohdallani, ei siis mitään tieteellistä faktaa. Mutku leipä on niin hyvää...  Ainakin löysin taas yhden heikon kohdan, alennustuotteet. Helpommin menee sitä leipää ostoskoriin, jos se on alennuksessa ja silloin lähtee sellaistakin mitä en yleensä ostaisi. Kuten sämpylöitä. Niitä onkin tullut syötyä jo kolmatta päivää..

Teinpä tuossa papupadan, paljon proteiinia, terveellistä, edullista ja ihan hyvääkin. Kaasuvaivat on pelkkää kuvittelua!

Kävin uimassa puoli kilometriä. Tylsää edestakaisin kauhomista, kuka oikeasti jaksaa uida kilometrin muutamana päivänä viikossa? Ei oo mun hommaa tuo uiminen. Ihmeen kivuttomasti kuitenkin meni tuo puoli kilsaa, epäilin vähän että jaksanko uida senkään vertaa kun edellisestä uintikerrasta alkaa olla pari vuotta. Olisi kai mennyt enemmänkin, jos ei olisi alkanut tympäistä niin. 

 Huomenna on etäpäivä, saas nähdä keksinkö jotain liikuntaa silloin. Perjantaina on ohjelmassa sauvakävelyä ja keilausta! :) Periaatteessa ei mikään pakko huomenna liikkua liikunnan vuoksi, kun ajattelin kuitenkin imuroida ja pestä lattiat. Hikistä hommaa se on sekin.

Facebookin jonkun hömppätestin mukaan mun ihannepaino olisi 63kg. :) Heh. Hömpät hömppänä, mutta tuo meni aika lähelle mun ajatteleman ihannepainon kanssa, joka on se 60-62kg.

 

Mä en ole ainakaan vesipeto. :)