Paino rysähtikin arvelemaani nopeammin uusille lukemille. Olin ilmeisesti syönyt reissussa ollessani vielä huonommin kuin olin kuvitellut, kun noin paljon oli kertynyt nesteitä kroppaan. Eilinen reilumpi veden juominen näemmä auttoi. :) Tajusin laittaa vesipullon tietokoneen viereen, niin tuli juotua melkein huomaamattaan.

Harmi kun tämä pudotustahti ei ole pysyvää. Kuinkahan monella laihduttajalla homma tökkää siinä vaiheessa, kun alun reippaan pudotuksen jälkeen tulee hitaampi vaihe? Mulla on ainakin käynyt monesti niin. Ei mitään hajua monesko kerta tämä on kun laihdutan, varmaan joku 500. Nuorempana yritin laihduttaa, mutta tuloksia ei juurikaan tullut, nykyisin olen jopa saanut pudotettua painoa, vaikka joskus siitä on tullut pari kiloa takaisin. Suunta on kuitenkin ollut alaspäin. Itseasiassa olen painanut suurimmillani melkein 90kg, eli olen pudottanut jo n. 20kg. Lopulliseen tavoitteeseen on kuitenkin vielä matkaa. Mietin että 62kg voisi olla hyvä, mutta sen näkee sitten. Laitoin tuonne sivupalkin taulukkoon viimeiseksi 60kg, jotta on sitten varaa lihoa se pari  kiloa, kun siirryn laihduttamisesta ylläpitoon.