Tämä lienee hetki jolloin moni laihdutusbloggaaja lopettaa, ei vaan huvita kertoa kun projekti ei edisty ja sitten tauko vaan venyy ja venyy. Eilisen hiljaisuus ei tosin johtunut siitä että olisin kokenut epäonnistuneeni vaan ihan puhtaasta väsymyksestä. Paino on noussut vähän, ruokavaliosta olen lipsunut, mutta silti en tunne morkista. Ai miksi? Siihen voi vastata kysymyksellä, miksi pitäisi?

Mun on vaikea kuvailla edistymistäni tällä viikolla ilman että kerron liikaa itsestäni, mutta toteanpa lyhyesti liikkuneeni PALJON enemmän kuin normaalisti, olleeni yhtä aamua lukuunottamatta (sekin johtui liian lyhyistä yöunista) koko viikon positiivisella mielellä ja hoitaneeni tuon ensimmäisen viikon opiskelut kunnialla. Kai sitä on vähän palkintoa ansainnut? Mun palkinto eilen oli kourallinen pistaasipähkinöitä, puoli pussia popcorneja ja kaksi lettua. Onko tuo edes mitenkään överiä? Ei mun mielestä. Tästä on taas hyvä jatkaa. 

Mulla on siis laihtumisen tavoitteena joulu ja sukujuhlat. Haluan olla silloin hoikempi. Tietysti toivon ehtiväni laihtua mahdollisimman paljon siihen mennessä, mutta toisaalta olen myös erittäin tyytyväinen jos pääsen alle 65kg. Joulun väliviikko mulla menee aina sikaillessa, en vaan saa itseäni kuriin kun tiedän että seuraavaan syöpöttelyjuhlaan on vain muutama päivä. Eli jos saisin painon ennen joulua tuohon 65kiloon, niin sitten uuden vuoden jälkeen jatkuu siitä. Joulun ajan aion syödä sitä mitä mieli tekee ja sen verran kuin mieli tekee, se noin viikon syöpöttely vaan ei pysty nostamaan painoa mitenkään radikaalisti.

Tänään on luvassa siivousta. Viikolla tälle päivälle suunnittelemani sauvakävely taitaa jäädä väliin, mutta huomiselle oli ajatuksena käydä uimassa.

 

Inspiraationa Kat Von D