En olekaan kirjoitellut hetkeen, osittain tietokonepulmien vuoksi ja osittain siksi kun syön koko ajan. :D Syömiseen menee enemmän aikaa kuin ennen ja se on yleensä pois netissä notkumisesta. Ei siis mitään haittaa.

Mulla on menossa Go Fat Go- haastetta päivä nro 13, kun aloitin pari päivää myöhässä sen. Muilla menee jo puoliväli. Hyvin on mennyt, olen pysynyt ruodussa aika tarkkaan. Parina päivänä olen joutunut korvaamaan aterioita protupatukoilla, kun muuten olisi ateriaväli venynyt liian pitkäksi (ja nälkäkuolema iskenyt..) 

Herkkuihin en ole sortunut! En edes viikonloppuna kaverin synttäreillä, kun istuin sipsikulho naaman edessä kuutisen tuntia. Aivan hullua! :D Aina ennen se olen ollut minä joka hotkii herkkukulhot tyhjiksi ja sitten hävettänyt pitkään.

Olen känyt vuoropäivinä aamulenkillä ja tehnyt lihastreenin. Aluksi ajattelin ettei tuo liikunta nyt NIIn raskasta ole että tarvisi lepopäivää pitää, mutta viime viikolla huomasin että pää vaatii sen. Pysyy inspiraatio päällä paljon paremmin kun oikeasti pitää kerran viikossa sen lepopäivän.

Tuota FitFarmin foorumia ei paljon kannata lukea, alkaa vaan ketuttamaan. Aina löytyy uusia ketjuja missä joku kirjoittelee tyyliä " Olen 175cm pitkä, painan 56kg ja mulla on tämän 2vk aikana tippunut paino vasta 4,9kg, mitä mä teen väärin???" Huuto  Että niin.. Mä muistelen että tuonne oli joku ikäraja, olikohan 16 vai 18 vuotta. Olin kai väärässä.

No, hyvällä mielellä kuitenkin eteenpäin. :) Torstaina julkaisen taas painon tuolla sivupalkissa. Heippa!